Cases

blog_list_cases

Jyske Bank laver årligt CO2-regnskab

Hvor meget CO2 udleder du egentlig på vej til arbejde?

Læs mere

Krisen rammer trængte familier hårdt

”Børn fra økonomisk trængte familier lider større afsavn i dag end for et år siden.” 

Læs mere

Klimaundersøgelse: Stevns Kommune sætter nye standarter for grøn omstilling

Det store spørgsmål er: Hvordan skal Stevns Kommune balancere et stigende elbehov med deres mål om at være selvforsynende med grøn strøm i 2030?

Læs mere

APVer forbedrer det psykiske arbejdsmiljø

Vi arbejder dagligt med APVer i vores platforme og møder særligt offentlige arbejdspladser, der har udfordringer med arbejdsmiljøet. 

Læs mere

Bedre borgervelfærd, færre omkostninger og højere arbejdsglæde

Alle ældre borgere har krav på forebyggende hjemmebesøg (også kaldet FBH). 

Læs mere

Ny affaldsplan med EngageXact

Fire sjællandske kommuner engagerer borgerne og bringer deres idéer på banen i ny affaldsplan med
EngageXact.

Læs mere

Engagerede medarbejdere på tværs af landegrænser

Nordic Houseware Group er et selskab i rivende udvikling, der lige nu effektuerer en ny strategi. 

Læs mere

Jyske Bank fokuserer på kundeloyalitet

Det er svært at flytte en bankkunde. Medmindre du opnår så høj kundetilfredshed, at dine kunder begynder at anbefale dig til andre.

Læs mere

Københavns Universitet & Universitet i Agder

Københavns Universitet og Universitet i Agder er nogle af de højere læreanstalter, der bruger SurveyXact. 

Læs mere

Jyske Fynske Medier vil lære læserne bedre at kende

Hos Jyske Fynske Medier arbejdes der hårdt på at skabe viden om, hvad læserne vil lave

Læs mere

Danmarks mest demokratiske kommune?

Tilfredse borgere kræver politikere, der lytter. Men politikerne kan kun lytte, hvis de rent faktisk ved, hvad borgerne siger.

Læs mere

TÆNK tager passagerpulsen

En passager er også en forbruger

Læs mere