Engagement og effektivitet i verdensklasse

Image result for den norske bank logo

 

Engagement og effektivitet i verdensklasse

DNB havde brug for en samarbejdspartner, der kunne imødekomme de mange og høje krav fra en finanskoncern i den globale liga.

I Den Norske Bank er forbedring og optimering en løbende proces, der aldrig slutter. Derfor måler banken hele tiden på en række nøgleområder fra medarbejdernes engagement over effektiviteten af interne IT-værktøjer til kundetilfredsheden hos udvalgte storkunder. Og Rambøll er med hele vejen.

Hvert år laver DNB således en fuld Medarbejderundersøgelse og følger op med en række Pulsundersøgelser, så ledelsen hele tiden har den nødvendige viden om, hvordan ressourcerne udnyttes bedst, og hvordan man kan skabe det engagement, der fastholder medarbejderne.

Medarbejderne har også mulighed for at give deres feedback på de mange interne servicefunktioner i koncernen, så man kan realisere ambitionen om at blive Europas førende inden for IT og drift generelt.

Som nævnt undersøger banken også tilfredsheden hos udvalgte storkunder med henblik på at konsolidere og udvikle samarbejdet. I denne vigtige proces trækker banken på Rambøll som en innovativ og nærværende sparringspartner, der kan levere den indsigt og forretningsforståelse, der skal til for, at banken når sine ambitiøse mål.

Lad os hjælpe dig

Vil du gerne vide, hvordan vi kan hjælpe dig? Eller vil du gerne, at vi tager et møde om en forestående opgave? Skriv til os i formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakt os for en uforpligtende snak på tlf: +45 5161 4000.

 

 

 

 

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs vores opdaterede Privatlivspolitik.