Viden der forbedrer engagement, trivsel og forretning
Customer Journey Mapping viser vejen til bedre bundlinjeCustomer Journey Mapping handler om at kortlægge kundens rejse og identificere, hvor kundeoplevelsen bliver skabt. Lykkes I, er det vejen til en bedre bundlinje.
Artikel
Høj medarbejdertilfredshed er godt. Men det er engagement, der giver resultater.Tilfredshed skaber ingen resultater i sig selv – vil du have resultater, skal du arbejde med engagement.
Artikel
Net Promotor Score® er en god indikator for vækst. Hvad er din NPS?NPS er en anerkendt metode til at måle kunders tilfredshed og loyalitet. Læs, hvordan du kan bruge NPS, og hvad du kan gøre for at hæve den.
Guide
Få ny indsigt og viden
Her får du gode råd om medarbejderundersøgelser, kundeanalyser, dataindsigt, og hvordan du implementerer tiltag på baggrund af datagenereret viden.
ArtikelCustomer Experience Management som vigtigt beslutningsværktøjDe fleste ledere kender til vigtigheden af at kundeindsigt - men hvordan omsætter man den indsigt til øget kundeloyalitet og -tilfredshed?ArtikelFå styr på GDPR og effektiviser samtidigMange organisationer har fået styr på systemerne, mens det kan være vanskeligt at holde fokus på procedurerne.ArtikelEngagerede medarbejdere har større værdi end tilfredse medarbejdereVed at arbejde mere med engagement end tilfredshed kan du forbedre performance. Det viser en stor skandinavisk undersøgelse, Rambøll har gennemført.GuidePrioriteringsmatricer – afdæk betydning og effekt af dine indsatserArtikelDine data er vores ansvar – Rambøll er det sikreste valgArtikelCustomer Journey Mapping viser vejen til bedre bundlinjeArtikelHøj medarbejdertilfredshed er godt. Men det er engagement, der giver resultater.GuideNet Promotor Score® er en god indikator for vækst. Hvad er din NPS?ArtikelDerfor er medarbejdermålinger særligt vigtige i coronatider
Kontakt os hvis vi skal hjælpe jer videre
Sammen kan vi skabe bedre resultater - klik her under og lad os sammen finde den bedste løsning for jer.