Få ny indsigt og viden

Her får du gode råd om medarbejderundersøgelser, kundeanalyser, dataindsigt, og hvordan du implementerer tiltag på baggrund af datagenereret viden.

Artikel Costumer Experience Management hjælper til differentiering og forbedret bundlinje Traditionelle kundeundersøgelser måler, hvad vi gør i dag, mens CEM handler om, hvad vi bør gøre i morgen.
Artikel Engagerede medarbejdere har større værdi end tilfredse medarbejdere Ved at arbejde mere med engagement end tilfredshed kan du forbedre performance. Det viser en stor skandinavisk undersøgelse, Rambøll har gennemført.
Guide Prioriteringsmatricer – afdæk betydning og effekt af dine indsatser Her får du svar på, hvordan du sammenligner data og laver en prioriteringsmatrice, som viser, hvor det bedst kan betale sig at fokusere indsatsen.
Artikel Dine data er vores ansvar – Rambøll er det sikreste valg
Artikel Customer Journey Mapping viser vejen til bedre bundlinje
Artikel Høj medarbejdertilfredshed er godt. Men det er engagement, der giver resultater.
Guide Net Promotor Score® er en god indikator for vækst. Hvad er din NPS?

Vil du være blandt de første, der får ny viden?

Tilmeld dig vores vidensmail og få de nyeste artikler direkte i din indbakke.

Den information, du afgiver her, bliver behandlet sikkert og bruges i overensstemmelse med vores privacy policy

Korrekt data er vigtig for os. Derfor modtager du snart en mail, hvor vi beder dig bekræfte din mailadresse, og at du ønsker at få mails med ny viden om data, målinger og vores services.

Modtager du ikke nogen mail, må du gerne se, om vi skulle være landet i din junkmail.

På genhør.

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs vores opdaterede Privatlivspolitik.