FÅ NY VIDEN:

Viden der forbedrer engagement, trivsel og forretning

Få ny indsigt og viden

Her får du gode råd om medarbejderundersøgelser, kundeanalyser, dataindsigt, og hvordan du implementerer tiltag på baggrund af datagenereret viden.

Artikel Customer Experience Management som vigtigt beslutningsværktøj De fleste ledere kender til vigtigheden af at kundeindsigt - men hvordan omsætter man den indsigt til øget kundeloyalitet og -tilfredshed?
Artikel Få styr på GDPR og effektiviser samtidig Mange organisationer har fået styr på systemerne, mens det kan være vanskeligt at holde fokus på procedurerne.
Artikel Engagerede medarbejdere har større værdi end tilfredse medarbejdere Ved at arbejde mere med engagement end tilfredshed kan du forbedre performance. Det viser en stor skandinavisk undersøgelse, Rambøll har gennemført.
Guide Prioriteringsmatricer – afdæk betydning og effekt af dine indsatser
Artikel Dine data er vores ansvar – Rambøll er det sikreste valg
Artikel Customer Journey Mapping viser vejen til bedre bundlinje
Artikel Høj medarbejdertilfredshed er godt. Men det er engagement, der giver resultater.
Guide Net Promotor Score® er en god indikator for vækst. Hvad er din NPS?
Artikel Derfor er medarbejdermålinger særligt vigtige i coronatider

Kontakt os hvis vi skal hjælpe jer videre

Sammen kan vi skabe bedre resultater - klik her under og lad os sammen finde den bedste løsning for jer.