Du ved sikkert en masse om dine kunder. Men ved du også, hvad kunden har brug for i morgen? Eller til næste år? Jo mere du ved om din kunde, jo bedre produkter og services kan du levere – ikke bare i dag, men også fremadrettet – og på den måde udvikle og udvide dit samarbejde med kunden.
Man skal passe på med forhastede konklusioner – men man skal også passe på med forhastede spørgsmål. Alle og enhver kan lave en undersøgelse, og de fleste kan også lave den hurtigt. Men hvis undersøgelsen skal have værdi, kræver det et grundigt forarbejde, hvor vi sammen afklarer, hvad du har brug for at vide, og hvordan vi kan nå frem til denne viden.
Når vi hjælper dig med at udforske dine kunder, indtænker vi altid flere niveauer i undersøgelsen, så du både får strategiske og operationelle indsigter. På strategisk niveau vil undersøgelsen således give dig indsigt i kundernes overordnede oplevelse og afdække de vigtigste indsatsområder, som du bør optimere på den lange bane. På operationelt niveau giver undersøgelsen specifikke indsigter i den enkelte kundes behov og oplevelser, så den kundeansvarlige kan have en mere kvalificeret og værdiskabende dialog med den enkelte kunde.