De stærkeste indsigter skabes ofte bedst, når kvalitative og kvantitative metoder går hånd i hånd. Derfor bruger vi også kvalitative interviews og workshops med kunder, ledere og medarbejdere, hvis det kan øge kvaliteten af din måling.
Hos Rambøll har vi ikke kun nogle af Danmarks bedste statistiske kompetencer; vi har også dygtige og erfarne konsulenter med speciale i den kvalitative og undersøgende tilgang.
Meningen med den kvalitative tilgang er at sikre, at den kvantitative undersøgelse giver de mest relevante og pålidelige resultater. På denne måde sikrer vi for eksempel, at spørgsmålene er forståelige og meningsfulde for respondenterne, ligesom vi får en dybere forståelse af, hvad der ligger bag kundernes feedback.
Det vil sige, at vi kan gennemføre kvalitative undersøgelser både før, under og efter en kvantitativ måling – hvis det er nødvendigt. På denne måde styrker vi vores grundlæggende kvantitative tilgang, så du får netop de indsigter, der sætter dig i stand til at træffe de rigtige beslutninger og ikke kun en masse tal.